Sunday, November 2, 2008

Koleksi jubah Muhasabah Trading





Salam to all,

Here I would like to show you Muhasabah Collection for Abaya, Kurta and Blouse. Muhasabah Trading founder, samdaddycool discovered eBay while he is doing architecture in University of Portsmouth United Kingdom during 2001. He started ebay as a buyer and turned into part time eBayer. Since then, he experimenting lots of stuffs including antiques, junks and collectors items.

Since 2003, samdaddycool starts marketing all kind of batik products from Terengganu, Malaysia until now.

He step forward with more varieties and brought in contemporary abayas and kurtas. Now Muhasabah Collection come out with it's own batik products especially blouse and paintings.

Wait for more new items released!

Stay tune!


Post kali ini saya nak bercerita tentang koleksi jubah, jubah seluar dan blouse di Muhasabah Collection. Muhasabah Trading mula berkecimpung di dalam perniagaan internet seawal tahun 2002 di mana Muhasabah Trading founder - samdaddycool, berjinak-jinak dengan eBay UK ketika menuntut di University of Portsmouth, United Kingdom.

Antara produk terawal yang berjaya dijualnya adalah jam antik, barangan terpakai, kereta, buku, kaftan dan banyak lagi...


Kini kami masih lagi meneruskan perniagaan online dengan koleksi jubah (abaya), jubah seluar (kurta) dan batik kaftan. Seleksi yang dihidangkan adalah mengikut citarasa terkini dengan sentuhan kontemporari, elegen dan menarik.

Lawatilah http://MuhasabahTrading.com
atau
http://myworld.ebay.co.uk/muhasabah-trading

untuk himpunan koleksi Muhasabah Trading.

Sebarang pertanyaan boleh disalurkan kepada ;

Sham,
samdaddycool@gmail.com.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...