Monday, October 13, 2008

Kitab Qursani - Petua & Ilmu Pengasih


"Kitab Qursani "
Petua & Ilmu Pengasih
Versi 2


Adakah anda pernah gagal dalam percintaan? Bertepuk sebelah tangan? Hati anda hancur kerana kegagalan dalam soal cinta? Adakah anda asyik terbayang wajah “kekasihmu” yang telah menolak hajat atau isi hati yang telah dicurahkan? Pernahkah mulut anda terasa tersangat berat bagaikan digayut batu untuk mengeluarkan kata-kata hati kepada “si dia”?


Setiap insan mempunyai masalah dalam soal cinta dan kasih-sayang sama ada di dalam hal rumah-tangga, pekerjaan dan kerjaya serta masyarakat. Tahukah anda bahawa mentera, doa dan ilmu pengasih yang diamalkan oleh orang-orang muda zaman dahulu masih lagi sangat mujarab! Sesuai diamalkan sama ada oleh kaum lelaki ataupun wanita. Anda tidak perlu lagi berjumpa bomoh atau dukun yang ada kalanya membuang duit dan dikhuatiri membawa kepada perkara-perkara yang jauh daripada kebaikan (seperti menggali kubur dan sebagainya). Mengapa tidak anda cuba lakukan sendiri? Anda sesungguhnya sangat beruntung kerana dengan segala usaha serta perit-jerih saya selama ini segala ilmu Petua,Doa,Mantara ilmu pengasih yang datang dari pelbagai sumber (dari dalam dan luar negara), dikumpulkan dan diolah dalam bentuk yang termudah untuk anda mendapatkan hasilnya yang maksima. Mungkin anda tidak perlukan ilmu ini sekarang, tetapi di suatu masa nanti seandainaya anda memerlukan ilmu seumpama ini, dikhuatiri ianya sudah tidak tersedia lagi. Memikirkan bertapa sukarnya untuk memperolihi ilmu sebegini di zaman sekarang ini, dan supaya ianya tetap ujud sebagai warisan unggul, saya seolah-olah terpanggil untuk memaparkannya di ruangan yang terhad ini :

Amaran !
Dilarang digunakan untuk tujuan-tujuan jahat dan melanggar kesucian ajaran Agama Islam
"Kitab Qursani "
Petua & Ilmu Pengasih
Versi 2
Padat Lagi Lengkap
&
Dikemaskini

Warisan Pusaka Kitab Qursani

PETUA

Menguatkan Dan Membesarkan Zakar
Menguatkan Zakar
Menguatkan Zakar ketika bersetubuh
Melambatkan Pancutan Air Mani 1
Melambatkan Pancutan Air Mani 2
Ingin anak perempuan dan lelaki
Senaman Kuatkan Tenaga Batin
Tambah Power
Pantang untuk zakar power
Petua Melewatkan Pancutan Air Mani
Posisi Untuk Isteri Kuat Seks
Rahsia Perempuan Yang Lelaki Perlu Tahu
Seks Oral Yang Nyaman
Seni Berciuman dan Gigitan yang Paling Memabukkan
Tip-Tip Malam Pertama (Memecah Dara)
DOA,MENTERA ILMU PENGASIH
Ilmu Untuk mendapat cahaya tubuh dan suara yang bagus
Ilmu Pengasih Sinduka Sunkalantaka-MENJADI REBUTAN
Pengasih Pemanis Berjalan
Pengasih Ar-Rahim
Pengasih Untuk Yang Berat Jodoh
PENGASIH Jaran Goyang
PENGASIH Kun Jali
PENGASIH Semar Kuning
Pengasihan TEJA ASMARA-MENJADI REBUTAN
Mantra Untuk Mendatangkan Orang Yang Pergi
Aji Pelet Pancer Sukma
Amalan Untuk Mengetahui Isteri Curang Atau Tidak
Ilmu sembogo cahyo-MENJADI REBUTAN
Ilmu Pengasih Tepuk Bantal-MENJADI REBUTAN
Pengasih Seri Muka
Pengasih Seri Muka Air embun
Melembutkan Hati Isteri Yang Panas Baran
Doa Pengasihan
Ayat Pengasih Tenung Mata Perempuan
Menaik Seri Wajah Bukan Untuk Tembak Ke Sasaran
PENGASIH ASAP ROKOK-MENJADI REBUTAN
Agar Kelihatan Beseri-Seri, Sejuk Mata Orang Memandang
Penawar Ilmu Pengasih

ILMU YANG MENJADI REBUTAN DAN SUKAR DI CARI
Ilmu Pengasih Sinduka Sunkalantaka
Ianya adalah mantera pengasih dari hikmah jawa, berfungsi
sebagai pengasih dan akan mengakibatkan org. yang dituju akan
mimpi basah bersama kita.

Pengasihan TEJA ASMARA
Sering digunakan untuk menundukkan perawan
Siapapun yang terkena ajian ini sukar untuk sembuh. Oleh
kerananya ajian ini tidak boleh dipakai main-main.

Ilmu sembogo cahyo
Guna dari ilmu ini adalah Orang yg mengamalkannya
akan nampak segak bergaya dan wajahnya
memancarkan aura ketampanan luar biasa

Ilmu Pengasih Tepuk Bantal
Berfungsi sebagai pengasih dan akan mengakibatkan org. yang
dituju akan mimpi basah bersama kita.

PENGASIH ASAP ROKOK-MENJADI REBUTAN
Gunakan rokok tersebut untuk dibakar dan asapnya
diarahkan ke si dia agar si dia menyedutnya. Jika si dia menyedutnya,
maka si dia akan jatuh cinta kepada anda.






5 comments:

Roy said...

bagaimana hendak m'dpatkan kitab ini,brape harganye

sazali said...

Saya nasihat kan jangan amal ayat dalam kitab ni..ramai dah merana ...kerana amal ayat ni...ini kerana ia dijual tanpa di turun kan izazah dengan betul iaiatu direct dari tuan punya asal..

samdaddycool said...

Roy > ntah mana saya letak link... dah tak jumpa..

Sazali> betul ke macam tu bro???

Anonymous said...

nak tanyer merana sebab ape ...???? saper ,merana/?????

Anonymous said...

ha ah saper yang merana..... kitab aper nie..... sms aku 0125750367 atau email.shahriL143@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...