Monday, October 13, 2008

Tudung bawal asli

Info
Semua tudung yang di jual di gredkan mengikut :-



Berlian

Ianya terbahagi pada 2 gred , Pertama dari berlian oktant asli ( oktant swarovski) dan yang kedua dari oktant dari gred no 2 di mana tertulis di website sebagai oktant , pihak kami tidak sesekali membuat tudung menggunakan berlian dari gred AAA dan ke bawah .

Kain

Dari jenis bawal no 1 jepun ( high quality dari kategori kain tudung)kepada yg arif berkenaan pasti tau akan kualiti bawal eama . Ada sesetengah tudung kami jual kelihatan agak mahal , tetapi menilai sebelum melihat adalah tidak patut kerana harga yang di tawarkan adalah setanding dengan kualiti yang anda perolehi .

*** pengurusan tudung-online.com lebih senang mengasingkan gred berlian bagi mengelakkan pembeli tertipu dengan hanya melihat gambar , sila nilaikan sendiri setelah menerima kain tudung kami. Harga yang murah belum tentu menjanjikan kualiti yang terbaik untuk anda , pilihan di tangan anda :-) .Untuk perbincangan lebih lanjut berkenaan berlian sila ke sini.

KLIK LINK DI SEBELAH KIRI WEBSITE UNTUK MELIHAT TUDUNG JUALAN KAMI . TUDUNG DI ASINGKAN MENGIKUT KATEGORI .

Info Terbaru :- Ada sesetengah peniaga online atau offline kini menjual tudung dari kain bawal no 1 dari kilang baru . Dengan hanya tawaran harga yang lebih murah dari kami , kami berharap anda berhati2 dan tidak terpedaya semasa membeli kerana bimbang di tipu di mana mereka juga akan memberitahu anda bahawa kain bawal jualan mereka adalah bawal no 1 , perlu di tekankan bahawa bawal no 1 jepun dengan bawal no 1 dari kilang baru adalah sangat berbeza . Harga kain kosongnya murah rm5 berbanding kain bawal yang kami pkai untuk jualan di tudung-online.com .. Material kain bawal kilang baru adalah : Kainnya Lembik dan susah nk di bentuk semasa memakainya. Keputusan di tangan anda , TEPUK DADA TANYALAH SELERA :-) ..

Kami tidak akan sesekali merendahkan kualiti jualan kami semata2 mahukan harga yang lebih murah .








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...